فقط ميداني خودت هستي و خداي خودت
به عقب بر مي گردم راهي كه امده ام كارهايي كه كرده ام در ضعف و قدرت در خشم و صبوري عصيان و ارامش
به هيچ كس تكيه نكردم روي كسي حساب باز نكردم .
حالا ميدانم من زني قوي هستم قدرت مقابله با انچه سرنوشت مي خوانندش را دارم
از اينجا به بعد هر چه پيش ايد خوش ايد حتي مرگ.... ذره اي نمي ترسم
من كار خود را كرده ام/ من بار خود را برده ام
من خودم را به خودم ثابت كرده ام .
انگار بزرگ شده ام ....
+ نوشته شده در چهارشنبه پنجم مهر ۱۳۹۶ساعت 17:16  توسط من |
من از نهايت شب حرف مي زنم .......ما را در سایت من از نهايت شب حرف مي زنم .... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 72