هر ادمي ميتواند عقيده خودش را داشته باشد .
انقدر بزرگ شده ام كه ميدانم ادمها برباور انچه كه از حقيقت دور است ابرام بيشتري مي كنند .
انقدر بزرگ شده ام كه از قضاوت ادمها نمي ترسم جا نميرنم از راي خودم باز نمي گردم ،سست نمي شوم
ميدانم وقتي كسي اشتباه گذشته ات را سنگ مي كند مي كوبد به سرت مي خواهد اعتماد بنفسنت را زايل كند.
انقدر بزرگ شده ام كه ميدانم اين طور وقتها بايد ثابت قدم تر بر عقيده ات بايستي و بگويي نه
ميدانم كه ادمها اگر بدانند به انچه در تو مي جويند نمي رسند راهشان را مي كشند و ميروند دنبال روياهايشان فقط بايد كمي صبور باشي.
اما گاهي دلم مي گيرد از نفس كشيدن در هوايي كه ادمهاي زيادي تو را به جرم اينكه مي خواهي خودت باشي تحقير مي كنند
اما انقدر بزرگ شده ام كه بدانم تحقير واقعي زمانيست كه تو دلت را بر كف دستانت نهاده اي و بسته ايش به دروغ ادمهايي كه حقيقتنت را نفهميده اند.
تحقير واقعي مال زمانيست كه تو دور از خودت ايستاده باشي جايي كه مستحقش نيستي من الان در جاي خودم ايستاده ام در همين دايره تنگ كه مرا و دنياي مرا بس است
از دايره تنگ من بيرون برويد ى به سهم كم من كه براي خود من كافيست تجاوز نكنيد.
همين بسندگي مرا بس است....
حضور شما امكان ظهور مرا در دايره محدودم تنگتر مي كند
+ نوشته شده در چهارشنبه پنجم مهر ۱۳۹۶ساعت 18:16  توسط من |
من از نهايت شب حرف مي زنم .......ما را در سایت من از نهايت شب حرف مي زنم .... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 57