همين كه من باورش دارم كافيست مهم نيست كه خيلي از ادمها از پرده نشيني تن و مستوره گي احساس يك زن چيزي نمي فهمند .
همين كه من دركش مي كنم بس است
مهم نيست كه رهايي جان را نمي فهمند در بندي را به زيستن ساده و تميز ترجيح ميدهند .
من فقط نگاهشان مي كنم نمي بينمشان
مهم نيست كه بي نياز زندگي كردن را عين ديوانه گي مي خوانند .من ديوانگي را به عقلانيت اينچنيني ترجيح ميدهم
من خودم هستم و اين كافيست تا بيشتر در خودم تجسس كنم . بيشتر بخوانم تا بيشتر از خودم بدانم
من خودخواه نيستم خود محور نيستم خود ازار نيستم اما در درون من چيزهايي براي اكتشاف هست بايد بگردم .
ان كه خود را ارايه مي كند شايد هنوز سر به درون خود نبرده يا شايد انقدر غنييست كه دارد سرريز مي كند
من براي ارايه، چيزي در خور ندارم .
براي همين دربهايم را مهر و موم كرده ام و ارام بدرون خوبشتن خزيده ام ....
+ نوشته شده در چهارشنبه پنجم مهر ۱۳۹۶ساعت 17:42  توسط من |
من از نهايت شب حرف مي زنم .......ما را در سایت من از نهايت شب حرف مي زنم .... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 63