خزيده در خويشتن ....

خرید بک لینک
برايم مهم نيست شرافت براي ادمها معنا ندارد.

همين كه من باورش دارم كافيست مهم نيست كه خيلي از ادمها از پرده نشيني تن و مستوره گي احساس يك زن چيزي نمي فهمند .

همين كه من دركش مي كنم بس است

مهم نيست كه رهايي جان را نمي فهمند در بندي را به زيستن ساده و تميز ترجيح ميدهند .

من فقط نگاهشان مي كنم نمي بينمشان

مهم نيست كه بي نياز زندگي كردن را عين ديوانه گي مي خوانند .من ديوانگي را به عقلانيت اينچنيني ترجيح ميدهم

من خودم هستم و اين كافيست تا بيشتر در خودم تجسس كنم . بيشتر بخوانم تا بيشتر از خودم بدانم

من خودخواه نيستم خود محور نيستم خود ازار نيستم اما در درون من چيزهايي براي اكتشاف هست بايد بگردم .

ان كه خود را ارايه مي كند شايد هنوز سر به درون خود نبرده يا شايد انقدر غنييست كه دارد سرريز مي كند

من براي ارايه، چيزي در خور ندارم .

براي همين دربهايم را مهر و موم كرده ام و ارام بدرون خوبشتن خزيده ام ....

+ نوشته شده در چهارشنبه پنجم مهر ۱۳۹۶ساعت 17:42&nbsp توسط من |

من از نهايت شب حرف مي زنم .......

ما را در سایت من از نهايت شب حرف مي زنم .... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 63 تاريخ: شنبه 13 آبان 1396 ساعت: 5:36

صفحه بندی